Re: Gf 6600gt jakiej firmy wybrac

Autor: Bel Ya'al <belyaal.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 11:38:42 MET DST

> Nosze sie z zamiarem zakupu gf 6600gt :)

W wielu forach i gazetach (chocby CDACTION - tak wiem, czasopismo) i pewnie
zaraz bedzie krzyk, ze szmatlawiec :)) polecali GIGABYTE, ze wzgledu na cene
i taktowanie. Fakt ze GAINWARD lepsieszy, ale drozej wychodzil i sie nie
oplacal przez to. Posluchalem zatem tych glosow i zakupilem GIGABYTE, a
przesiadlem sie z 9600XT i jestem zadowolony. Obraz sie poprawil (uzywam LCD
32 cale, przez analog i wtedy widac roznice, miedzy kartami), malo, ale
zawsze, szybkosc tez. Komputer mam wentylowany, wiec dosc go slychac i karta
w tym nikla nawet przy 3D, ale i tak wymienilem wiatrak na ZALMANA CU, co
dalo mi spory zysk na temperaturze i chyba we wszystkich 6600GT warto
zainwestowac, bo to niezle piekarniki. Nie krecilem... bo po co, to i tak
lazi szybko, wiec nie bylo nawet potrzeby.