Re: Gf 6600gt jakiej firmy wybrac

Autor: Tynio <tynioNO_SPAM_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 20:37:54 MET DST

> Wiec teraz pewnie bedzie smiech na sali, ale ja jeszcze uzywam
> gf2 mx400 :D Wiec mysle ze jak kupie sobie karte 6600gt, czyli 4
> pokolenia nowsza to bede czuc naprawde spora roznice :]
> Myslalem nad Gigabytem, bo w prolinie byl za 689zl ale podrozal do
> 715zl ale ciagle go nie ma albo jest zarezerwowany.
> Gainward - fajna sprawa, marka sprawdzona system Door-to-door, ale
> cena +150zl za podkrecone zegary ktore mozna samemu podkrecic to chyba
> lekkie przegiecie :)

Dam Ci link gdzie jest taniej (niz w PROLINE)

http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2590&katid=5&grupa=227

http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2601&katid=5&grupa=227

Dodam ze nie przepadam za tym sklepem i nic tam nie kupilem ale chyba
jest lepszy od PROLINE (moja opinia)

Tynio

Pozdrawiam