Czy już po dysku?

Autor: Sebastian Z <sebaz_79_at_op.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 13:32:18 MET DST

Rzecz działa się wczoraj.Odpalam kompa.Chcę posłuchać muzyczki.Wchodze na
dysk (Quantum Fireball 30GB-jedna partycja z muzą) a tu w nazwach plików
same krzaczory (%#***@~~!!@ itp). Komp przez noc nie ruszany, przedwczoraj
śmigał jak marzenie.
Myślę sobie-no to po muzyce-trzeba formatować. Przy użyciu narzędzi
Windowsowych format nie idze-ciągły restart kompa przy inicjowaniu
formata.Przy formatowaniu spod DOSa albo uda się przeprowadzić proces
formatowania (ale i tak niewiele to daje) albo wyskakuje komunikat,że 'nie
znaleziono pasujących plików'.Do tego co 2gie uruchomienie Windy kończy się
blue screenem (po odłączeniu tego dysku wszysko ok). Próbowałem założyć od
nowa partycję Partition Magic'iem i widzę, że dysk ciągle przyjmuje
domyślnie NTFS mimo, że wczesniej był FAT32. Przy zmianie formatu i
zakładaniu partycji-restart Windy. Znaczy się juz po ptakach??

--
Seb@