Re: Czy już po dysku?

Autor: Sebastian Z <sebaz_79_at_op.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 16:38:13 MET DST

Użytkownik "Sebastian Z" <sebaz_79@op.pl> napisał w wiadomości
news:d335nv$n43$1@news.onet.pl...

No więc dzięki sugestiom, przeprowadziłem test mojego HDD programem
diagnostycznym Maxtor PowerMax 4.21 (dzięki P. J.Maciejewskiemu) i niestety
problem dalej pozostał: program diagnostyczny nie widzi mojego dysku (mimo,
że widzi go BIOS i Winda). Próby wykonywałem dla różnych ustawień biosowych
(Auto, LBA, Large itp), na róznych taśmach i portach ATA. Bez zmian.Widoczny
jest tylko dysk głowny i napęd.
Dysk niby udało mi się sformatować pod Dos'em, ale praca z nim jest bardzo
niestabilna(częste restarty sprzętu). Mimo mozliwości nagrywania i usuwania
plików,nie jestem w stanie zdiagnozować dysku żadnym narzędziem (podczas
próby diagnozy, restart jest na 100% pewny).
Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?

--
Seb@