Re: Jak naprawic dysk i tablice alokacji.

Autor: Marcin Gora <mgora_at_gazeta.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 13:14:07 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:eh233d.a8o.ln@kwinto.prv...

> P.S. Może jestem zbyt surowy w swych sądach. Ale proszę, weź pod
> uwagę, że choćby _jeden_ pad takiego programu z reguły oznacza dla
> użytkownika wielkie straty. To nie Word, gdzie można zacząć pisać
> dokument od początku...

Z tego wynika jedno - najwidoczniej mam duzo szczescia, albo moze sposob w
jaki PM uzywam (zawsze na swiezych instlacjach systemu, bo innej potrzeby
nie mam) jest tym jedynym kiedy ten program dziala bezpiecznie.

W kazdym razie zapewne przemysle zmiane oprogramowania - tak na wszelki
wypadek :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Marcin Gora