Re: Jak naprawic dysk i tablice alokacji.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 13:27:27 MET DST

Użytkownik "Marcin Gora" <mgora@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d334ls$7ku$1@inews.gazeta.pl...

> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message

> Z tego wynika jedno - najwidoczniej mam duzo szczescia, albo moze
> sposob w jaki PM uzywam (zawsze na swiezych instlacjach systemu,
> bo innej potrzeby nie mam) jest tym jedynym kiedy ten program
> dziala bezpiecznie.

Chyba trafiłeś w dziesiątkę. W sytuacjach modelowych pewnie ten
program działa stabilnie, ale... on nie jest używany w laboratoriach.
Z tego prosty wniosek, że producent poświęca zbyt mało uwagi testom w
warunkach "bojowych".

> W kazdym razie zapewne przemysle zmiane oprogramowania - tak na
> wszelki wypadek :-)
> Pozdrawiam serdecznie,

Również.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/