Maxtor 120GB 6Y120P0 warty polecenia czy może coś innego ?

Autor: Tomcio \(gazeta\) <tom_asiol_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 09:56:38 MET DST

Mam zamiar kupić nowy dysk twardy i zastanawiam się nad Maxtorem 120GB
6Y120P0 z 8MB cache. Sugeruję się tylko tym że mam Maxtora 40GB i nie mam z
nim żadnych problemów, a chciałbym coś większego. Powiedzcie mi również jak
logicznie podzielić taki dysk na partycje. Nie zależy mi na dużej ilości
partycji lecz na oddzieleniu partycji z systemem od reszty. Dziękuję za
wszelkie opinie na ten temat.