Re: Jak naprawic dysk i tablice alokacji.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 11:37:13 MET DST

Użytkownik "Radek" <radlop@wp.pl> napisał w wiadomości
news:opsourpnrogy3qxi@rademenes...
> Raczej to nie byl moj blad bo nie bylo komunikatow ostrzegawczych.
> Wybralem polacz partycje, potem podczas botowania zaczal je laczyc
> liczyl procenty i w koncu po 100% wywalil jakis Error cos tam i
> potem juz bylo to co pisalem. NA DYSKU NIE MAM DANYCH wiec nie
> chodzi mi o dane ale jedynie o uratowanie samego dysku zebym
> odzyskal cala jego pojemnosc a nie polowe. Aha Norton Disc
> Doctor CZASAMI wywala mi troche grozniejszy komunikat na
> starcie: "Error on hard disk -- An Extended partition table is
> unreadable. An extended partition table is physically damaged
> [...]

To w takim razie sprawa jest prosta. Ściągnij sobie program
diagnostyczny ze strony producenta dysku i dokładnie go zdiagnozuj,
może masz uszkodzone sektory na nim. Jeśli faktycznie będą, to wykonaj
spod tego programu zerowanie dysku (ta funkcja może się nazywać Low
Level Formatting, ale niech Cię to nie zwiedzie, chodzi po prostu o
zerowanie dysku). Jeśli po zerowaniu diagnostyka dalej będzie
wykrywała uszkodzone sektory, to dysk nadaje się już tylko na
podstawkę do kawy...

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/