Re: Jak naprawic dysk i tablice alokacji.

Autor: Radek <radlop_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 10:11:37 MET DST

Raczej to nie byl moj blad bo nie bylo komunikatow ostrzegawczych.
Wybralem polacz partycje, potem podczas botowania zaczal je laczyc liczyl
procenty i w koncu po 100% wywalil jakis Error cos tam i potem juz bylo to
co pisalem. NA DYSKU NIE MAM DANYCH wiec nie chodzi mi o dane ale jedynie
o uratowanie samego dysku zebym odzyskal cala jego pojemnosc a nie polowe.
Aha Norton Disc Doctor CZASAMI wywala mi troche grozniejszy komunikat na
starcie: "Error on hard disk -- An Extended partition table is
unreadable. An extended partition table is physically damaged norton disk
doctor is unable to continue with repairs. Correct this situation if you
are unable to access partitions on hard disk." Wybieram Yes i wywala mi:
"Only a low-level format will correct the error found. Norton DD cannot
continue testing this disk". Pomozcie, podkreslam ze NIE zalezy mi na
danych bo ich tam nie mam tylko na samym dysku.