Re: Mysz optyczna.

Autor: Boska <boska_at_nie.ma.takiego.numeru.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 11:34:40 MET DST

On Thu, 7 Apr 2005 10:44:36 +0200, we all wasted time reading Pan Jan's
scribble :

> Witam.
> Przy okazji wymiany klawiszy wymieniłem i mysz na optyczną i
> ...niespodzianka- lepiej nie jest.
> Jest bardzo wybredna jesli chodzi o powierzchnie -nie chce dzialać
> prawidłowo na blacie stołu z wyrażna faktura , gdzie poprzedni gryzon
> kulkowy radzil sobie dobrze . Czyli odwiązałem sie od kabla i przywiazalem
> do stolu i to z dobra podkladka :)
> Czy te wymagania to norma dla optycznych czy ta firma akurat tak ma -Labtec.
> Pozdrawiam.
> PJ

z pamietnika uzytkownika:

myszka porzadnej jakosci (Logitech MX700) jezdzi po satynie, skorze,
wlosach, pluszowej poduszcze i czym tam sobie jeszcze zazyczysz.

myszka 3 razy tansza miala problem ze stolem pomalowanym farba z polyskiem

--
Boska
Kuba Wojewodzki: Nie zaprosze Leppera. Za duzo jara marihuany i juz