Windows XP + problem z dyskiem

Autor: Gutek <gutek_at_z.gutkowa.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 11:17:10 MET DST

Witam,

Od pewnego czasu, co kilka - kilkanaście uruchomień komputera uruchamia
mi się program CHKDSK, który znajduje odzielone segmenty plików, usuwa
błedne indeksy, itp. Za każdym razem gdy coś takiego się zdarza drże, bo
  już dwukrotnie w ciągu bodajrze 2 miesięcy zdarzyło mi się, że po
takim teście, system się nie podźwignął - konkretnie, po zakończeniu
pracy CHKDSK wpadł w pętlę restartowania przed załadowaniem się systemu
do końca (po pokazaniu się logo windows). Nie widziałem innej możliwości
jak reinstalacja.

Przy ostatniej reinstalacji sformatowałem partycję - formatowanie
przebiegło gładko, więc chyba nie powinno być jakichś poważnych błedów.
Jednak problem wraca. Próbowałem również zapuścić Norton Disk Doctora,
ale ten stwierdził że nie ma prawa wyłączności na naprawianie błędów i
zasugerował wykonanie sprawdzenia przy kolejnym uruchomieniu komputera.
Zrobiłem to, ale wtedy znów uruchomił się CHKDSK, nic nie wykrywając.

Czy ktoś może mi coś poradzić w tej kwestii?

pozdrawiam,

Gutek