Re: podział dysku na partycje

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 11:18:53 MET DST

Dnia 6.4.2005, Michal Kawecki napisał(a):

> /do wszystkich/
> Przejrzyjcie sobie archiwa Usenetu pod kątem typowych problemów z tym
> programem. Najczęściej powtarzanym objawem jest tam "zawiesił się"; co
> gorsza, nie dysponuje on _żadnym_ mechanizmem cofania raz rozpoczętych
> a przerwanych procesów, co ma już od dawna konkurencja.
>
> Czy ktoś z Was mógłby z czystym sumieniem polecić program, który się
> wiesza?

Hehe. Dokładnie. Choć ja zawsze używałem wersji pod DOS i nie miałem z nim
żadnych problemów, ale prawdą jest, że używanie tego softu jest swoistym
proszeniem się o problemy. Wystarczy poczytać historię i listę poprawionych
błędów.
Najfajniejszy z jego błędów to ten, który sprzedawano np. na Allegro jako
sposób na podwojenie pojemności dysku (brzmi jak reklama powiększania
pewnej części ciała ;D) - najśmieszniejsze jest to, że znaleźli się "łosie"
co to kupili. ;D

Ps. Pozdro dla Leszka - wojownika o wyższość ParagonPM. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559