LCD a FILMY >>DIVX&XVID&DVD

Autor: koSio <kosioo[wytnijto>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 01:30:46 MET DST

Witam i o radę pytam,
mam nastepujący problem/wątpliwość.
A mianowicie - w najbliższym czasie chcę kupić monitorek LCD 19', ale niestety w
tym sprzęcie za bardzo się nie orientuję. Z kompa kozystam jako z Odtwarzacza
DVD/Divx... troszeczkę Worda, multimedia i Interent. Żadnej skomplikowanej
grafiki oraz zero gier. I teraz pytanko co możecie polecić w cenie do 1600zł ???
I pytanie drugie - czy jeśli chodzi o filmy to najważniejszym parametrem
monitorka jest czas reakcji martycy ??? Czy czas reakcji na poziomie 25ms jest
wystarczający czy za niski. Miałem kiedyś lapa z matrycą HPA i troszęczkę
smużyło, wiem że nowe LCD są TFT, ale zawsze jakas obawa jest szczególnie dla
"lajkonika" :) U znajomego ogladałem film na LCD z reakcją martycy 16ms i było
oki !! I na koniec czy do ogladania [ nałogowo :) ] filmów i TV na LCD jasność
wystarcvzy na poziomie 250cd a kontrast 400:1 .

Z góry wielki dzieki z info
pozdroofk@

koSio