Re: Klawiatura

Autor: WB <imie_at_nazwisko.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 01:05:29 MET DST

Użytkownik "Jacek" <jaceknowak68@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d312as$ros$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam problem z klawiaturą notebook IBM (spacja nie zawsze działa), mam
> pytanie czy można wymienić pojedyncze przyciski czy całą klawiaturę ? (
> próbowałem rozkręcić ale nie mogę jej wyjąc) czy jest na to jakiś sposób
> z góry dziękuje
> Pozdrawiam Jacek

Co znaczy "nie zawsze". Jeżeli problemem jest jakieś niedomaganie po
zewnętrznej stronie klawiatury możesz spróbować czy przeczyszczenie, wyjęcie
i włożenie klawisza coś da. Ale najpewniej coś nie kontaktuje na styku
elektroniki i przycisku. Na 90% klawiatura do wymiany.

PS Wymienić możesz klawisz, czyli to co widzimy i co jest przystosowane do
naszych palców. O wymianie przycisków właściwych to jeszcze nie słyszałem
(nie opłaca się) ale może mało słyszałem.