Re: Jak naprawic dysk i tablice alokacji.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 00:05:56 MET DST

Użytkownik "Radek" <radlop@wp.pl> napisał w wiadomości
news:opsotwlftfgy3qxi@rademenes...
> Witam.
>
> Pomocy.!!! Namieszalem programem PartitionMagic 8.0. Chcialem
> polaczyc dwie partycje w jedna. Cos sie stalo z tablica

Łączenie partycji to operacja wysoce ryzykowna, a szanse na utratę
danych znacznie wzrosły biorąc pod uwagę narzędzie, którego użyłeś.

> alokacji i z dysku 40 GB zrbilo mi sie 30 GB. Nie ma bad
> sectorow podkreslam. Norton Disc Doctor 2005 probowal naprawic ale
> nic mu nie wychodzi. Twierdzi ze jakis problem z rozszerzona
> partycja. Wciskam tak napraw. Potem liczy cylindry i lipa, dalej
> to samo, nie naprawia. Tak probowalem 3 razy. Fdisk to samo.
> Probowalem usunac wogole partycje to twierdzi ze nie mozna bo na
> rozszerzonej sa dyski logiczne. Wiec chce usunac logiczne ale
> ich wogole nie ma twierdzi. Partition Magic wogole sie nie chce
> uruchomic z tym dyskiem Init failed: error 11117.

Uruchom BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com (nie
instaluj na hdd) i popatrz, co on mówi. Być może wystarczy zdać się na
poprawienie wpisów o dyskach logicznych. Masz do tego opcję Recalc
V-CHS w ich właściwościach. Jednak podejrzewam większe szkody... Aha,
nie muszę chyba przypominać, że należy zrobić sobie uprzednio dokładną
kopię dysku, żeby było do czego wracać.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/