Re: bledy po nagraniu DVD TDK/Lite-On

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 22:49:13 MET DST

Użytkownik "PiterS" <pestach@DELETEpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:kgrxhhn90asq.c2calybusc5c.dlg@40tude.net...

> Sprawdzałeś to w praktyce? Przeprowadziłeś jakieś badania?

Nie potrzebuję robić badań

> Ja bym się zastanowił dlaczego ta różnica cen jest już taka niewielka. Jak
> kupowałem swojego Liteona to płaciłem 500 zł a NEC był ze 200 zł droższy

Marketing

> to często to samo co SONY a o nich nie słyszałem, żeby powodowały straszne
> problemy.

A kto po pierwsze kupuje Sony? Z racji tego, że to teraz Liteon ze znaczkiem
Sony, podobnie jak HP i Gigabyte to teraz prawie nikt nie kupuje tych
nagrywarek. Zresztą DVD-R Sony od samego początku cieszyły się znikomym
popytem.

> Jeśli ktoś znajdzie w nim wadę to wymienia z reguły dużą głośność (która
> nagrywarka jest cicha wypalając na DVD 16x?), czasem

Kto nagrywa prędkością 16x?

> wiele osób zadowolonych z Liteonów, bo niektórym i taki sprzęt wystarczy,

Ciekawe skąd te posty?

> także i mi. Nie palę na tanich płytkach bo niedrogo mam firmowe, jest

Nie wszyscy mają dostęp do tanich firmowych. W Lublinie są conajmniej dwa
razy droższe niż np Esperanza czy Benq

> mam więcej szukać? Mam wyrzucić nagrywarkę i włożyć NECa? Jak padnie lub

Nikt Ci nie każe wyrzucać nagrywarki. Tylko dziwi mnie ta zapalczywość mimo
powszechnych faktów o kiepskiej jakości Liteona. Ile jeszcze osób ma się na
tej grupie przekonać, że to shit? Trafił Ci się dobry model to się ciesz ale
nikomu jej nie wmawiaj bo to kiepski wybór.

> NEC, może Plextor, może znowu Liteon. Jeśli umie się korzystać ze sprzętu
> to na każdym można coś zrobić a jak się sypie/nie nagrywa to mam 2 lata
> gwarancji.

Daruj sobie takie brednie. Nie każdy ma czas chodzić po serwisach. Wiesz
kiedy ja muszę chodzić do serwisu? Jak się pokieruję extra testami np z
benchmarka itp i kupię coś rzekomo najlepszego. Tak było z dyskiem Maxtora
120GB S-ATA (niech mu młotek ciężkim będzie) i kartą MSI FX5200 która miała
być lepsza od Radeona 9200. Oczywiście była lepsza - w benchmarkach (typowe
dla nVidii). A jak przyszło do praktyki to ją R9200 wykosił.

Dobra koniec tego. Znudziła mnie ta bezcelowa dyskusja. To wygląda jakbyś
jeździł Polonezem i uważał, że jest lepszy od Golfa bo tankujesz Vpowera.
ROTFL
EOT

--
pozdrawiam