Re: bledy po nagraniu DVD TDK/Lite-On

Autor: Marcin <z[spam>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 10:57:44 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d2uo46$j9k$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wiesz po co się kupuje NECa 3520a? Żeby nie robić takich testów, tylko
> nagrywać co do ręki wpadnie. Tym się m.in. różnią te napędy. APEL do osób
> chcących kupić DVD-RW: nigdy więcej Liteonshitów :) Będzie mniej postów z
> problemami.

    Niestety to prawda, ze z tymi Lite-On'ami DVD jest cos nie tak. Mam cos
takiego w pracy i ostatino podczas nagrywania 10 płyt, trzy nie odczytywały
sie poprawnie! Nagrywałem na Esperanza (-R x8) i Verbatim (+R x4). W domu
mam Nec'a i zadnych problemow, nagranych kilkadziesiat plyty i nic....
Roznica w cenie jest tak niewielka ze nie mam watpliwosci ze Nec to lepszy
zakup.

    Zeby nie bylo ze jestem stronniczy to mam u siebie nagrywarke CD Lite-On
i nie zapsułem podczas nagrywania jeszcze zadnej (nawet jednej) plyty a
nagralem ich ponad 200. Fakt, ze w wiekszosci Verbatim Azo, ale zdazały sie
rózne inne cuda.

 Marcin