Re: bledy po nagraniu DVD TDK/Lite-On

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz(.)net_at_remove.this>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 14:10:06 MET DST

Czajson wrote:

> Nie są genialne ale jeśli potrzebujesz przenosić duże pliki i przez to
> nagrywać ok. 20 DVD tygodniowo to dosyć dobry produkt (1,5pln).

Porazka, po ~1.5zł mozna kupić cos dobrego (np. Platinum) albo nagrywać na
płytach DVD+RW.

> Genialną nie jest nagrywarka, która nie potrafi sobie poradzić z
> nagraniem. Wyobraź sobie początkującego usera, który szczęśliwy
> kupuje pierwszą nagrywarkę DVD - oczywiście Liteona bo ma zaje***
> opinię - i kupuje od razu 40 płyt DVD np. Esperanza. Robi to np. po
> to, żeby swoją pokaźną kolekcję płyt CD umieścić na DVD i mieć więcej
> miejsca na półce. No i zdziwienie - trzeba płyty wyrzucić do kosza bo
> Leon się skrzywił i powiedział NIE.
> To tyle w sprawie płyt.

Moja nagrywarka radzi sobie z nagraniem szajsu. Co mi z tego ze Esperanza
dobrze nagrana jakoś się czyta, jak naped DVD musi zwalniać przy odczycie do
prędkości 2-8x. Zreszta najdalej po roku Esperanza, nawet ta najlepiej
nagrana, i tak przestanie sie czytać.

--
pozdrawiam
      Mikolaj