Re: bledy po nagraniu DVD TDK/Lite-On

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 16:08:52 MET DST

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz(.)net@remove.this> napisał w
wiadomości news:d30jrq$85t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Porazka, po ~1.5zł mozna kupić cos dobrego (np. Platinum) albo nagrywać na
> płytach DVD+RW.

Platinum powiadasz? A z której strony one są dobre? To było kiedyś w czasach
CD-R i to wczesnych czasach. Ostatnio jakość spadła strasznie (zależnie od
partii)

> Moja nagrywarka radzi sobie z nagraniem szajsu. Co mi z tego ze Esperanza
> dobrze nagrana jakoś się czyta, jak naped DVD musi zwalniać przy odczycie
do

Nie spotkałem się z takim zjawiskiem.

> prędkości 2-8x. Zreszta najdalej po roku Esperanza, nawet ta najlepiej
> nagrana, i tak przestanie sie czytać.

Chyba ta nagrana Liteonem :) Za krótko DVD jest na rynku, żeby cokolwiek
wyrokować ale CD-R Esperanzy po kliku latach nadal są 100% sprawne.
Oczywiście nagrywane prędkością 16-24x bo z wyższą to nawet wszelkie
Verbatimy i TDK padały.

--
pozdrawiam
Marcin