Re: bledy po nagraniu DVD TDK/Lite-On

Autor: Jacek S. <orm_at_znvyn.cy>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 14:07:35 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d30b2d$l12$1@nemesis.news.tpi.pl
> Hehe nie przesadzaj to tylko sprzęt. Po prostu poczytałbym coś innego
> niż "kolejny raz straciłem swój rozsądek.... i kupiłem Liteona"

E tam, fajny sprzęcior jest - mi w ciągu pół roku padły tylko dwa
egzemplarze ;-)

> Przetestowałem trochę nagrywarek DVD i w obecnej chwili za tą cenę
> (223pln przy 216 za Liteona) nie ma lepszego wyboru.

A ja zapytam z przekorą raz jeszcze ( bo już w jakimś wątku na grupie tak
zrobiłem ):
a LG GSA-4163B ( nie wiem jak teraz z ceną, ale jak ja brałem jakiś miesiąc
temu to cena byłą taka sama jak NEC'a )? Ja nie narzekam - pali fajnie :-)

> BTW ile było postów typu problem z DVD-R NECa? Tyle w tym temacie.

No coś tam jednak było :) Ale raczej w granicach dopuszczalnego marginesu
( toż najlepszy sprzęt może mieć awarie, nawet zaraz po zakupie - bez
przesady :) )

--
Jacek S.