stary PCMCIA floppy do nowszego laptopa

Autor: Mac <mantur_usenet_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 14:06:22 MET DST

Witam,

Oto sytuacja:

laptop - Compaq Evo N600c,
floppy - Toshiba (floppy disk drive kit) MODEL NO. PA2612U (stary sprzęt) -
na łącze PCMCIA

Problem polega na tym, że w managerze urządzeń komputer widzi flopp'a jako
Toshib'e, ale nie pojawia się on w "mój komputer". Urządzenie sprawne bo
pojawia się w "mój komputer" i działa na innym laptopie - HP - compaq
nx9005.

Sprawdzany był inny flopp na Compaq Evo N600c, także Toshiba, tyle że na
łącze USB. Nie było problemów, pojawiał się i w managerze urządzeń i w "mój
komputer"

Czy da się coś zrobić aby ten flop pojawił się w "moim komputerze" na Evo
n600c?

Maciej