Re: Drugi Dysk To Samo, Rece Opadaja ;o(

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 10:06:22 MET DST

Użytkownik "beriam" <beriamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:6796.0000062c.4253108b@newsgate.onet.pl...
> Witam
>
> Zmieniłem dysk na Hitachi DeskStar 7K250 (HDS722512VLST80) 120 GB SATA.
> Byłem bardzo zadowolony do czasu ....
> Na drugi dzień po postawieniu windy (partycje robione za pomocą
instalatora
> XP) zaczęły sie schody, komp dość głośno chodził i notorycznie wyskakiwały
mi
> błędy Explorera !

Najlepiej jak byś mógł pójść do jakiegoś kumpla i podpiąć dysk i tam
zainstalować windowsa.
Miałem podobnie że mi padały wszystkie pliki systemowe, a na początku bios
dysku nie ropoznawał, myślałem że dysk pada ale po wymianie taśmy 80 żyłowej
wszystko wróciło do normy. A płyta , kontroler wszystko dobre ???