Drugi Dysk To Samo, Rece Opadaja ;o(

Autor: beriam <beriamWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 00:26:20 MET DST

Witam

Zmieniłem dysk na Hitachi DeskStar 7K250 (HDS722512VLST80) 120 GB SATA.
Byłem bardzo zadowolony do czasu ....
Na drugi dzień po postawieniu windy (partycje robione za pomocą instalatora
XP) zaczęły sie schody, komp dość głośno chodził i notorycznie wyskakiwały mi
błędy Explorera !

Ściągnąłem soft ze stronki Hitachi i zrobiłem test zaawansowany i program nic
nie wykrył. Zainstalowałem tez program EasyRecovery Professional i zrobiłem
Partion Test, to wynik:

Wyniki testu:
Test partycji dla wartości C: Błędny!
Test partycji dla wartości D: Błędny!
Test partycji dla wartości E: Błędny!
Test partycji dla wartości F: Błędny!

Zalecane:
Test partycji dla napędu C błędny, znaleziono krytyczne błędy struktury
systemu.

Dysk poszedł na Gwarancje i wymieniłem go na :

Hitachi DeskStar 7K250 (HDS722516VLAT80) 160 GB (ATA/100)

I co taka sama sytuacja :mur:

Może ktoś z szanownych kolegów będzie mi w stanie pomoc, bo stawianie windy
juz mi bokiem wychodzi !!!!

Config :

AMD Athlon 64 3000+@2,4 Ghz BOX s939
Abit AV8