Re: bledy po nagraniu DVD TDK/Lite-On

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 00:21:59 MET DST

Użytkownik "PiterS" <pestach@DELETEpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fsjlbb096x0o$.1v2pduke3ka8f$.dlg@40tude.net...

> Jak się coś używa płyt na poziomie Hawk to nawet Nec nie pomoże -

Tego nie używam bo sams nazwa mnie zraża. Aczkolwiek Esperanza jest bardzo
dobra.

> stacjonarny odtwarzacz tego nie ruszy albo ma spore problemy. Próbowałem

Przestań chrzanić bo na własne oczy widziałem jak płytki nagranej leonshitem
nie mogło prawie nic ruszyć. A wystarczyło wrzucić Esperanzę do NECa i
problem znikał. Generalna zasada - jeżeli sprzęt nie nagrywa Ci czego
popadnie to nie oczekuj, że nagra Ci lepiej coś markowego niż ten który
nagrywa na wszystkim. Gdzieś te błędy się muszą skumulować niezależnie od
nośnika. I jak tylko istnieje ta marka tak długo są z nią problemy. I dotąd
będą problemy dopóki ludzie będą oszczędzali 2pln na sprzęcie - tak tyle
wynosi u mnie obecnie różnica między leonem a NECiem aż w końcu się całkiem
upodobni cenowo. Co Wy w nich widzicie? Ani jakości, ani ciszy, ani dobrej
opinii. Same minusy i opinie fanatyków zakochanych w Leonach jak w
telefonach Nokii. Bzdury, bzdury, bzdury

--
pozdrawiam
Marcin