Re: bledy po nagraniu DVD TDK/Lite-On

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 22:10:29 MET DST

Dnia Tue, 5 Apr 2005 21:11:22 +0200, Czajson napisał(a):

> Wiesz po co się kupuje NECa 3520a? Żeby nie robić takich testów, tylko
> nagrywać co do ręki wpadnie. Tym się m.in. różnią te napędy. APEL do osób
> chcących kupić DVD-RW: nigdy więcej Liteonshitów :) Będzie mniej postów z
> problemami.

Jak się coś używa płyt na poziomie Hawk to nawet Nec nie pomoże -
stacjonarny odtwarzacz tego nie ruszy albo ma spore problemy. Próbowałem
parę dni temu sąsiadowi uruchamiać filmy które dostał od siostrzeńca - na
10 płyt 2 filmy ruszyły. Moje Verbatimy chodzą u niego jak złoto. Poza tym
sklep w którym się zaopatruję sprzedaje płyty tysiącami, właściciel próbkę
każdej partii testuje na Plextorze i do każdego modelu płyty którą
sprzedaje ma wydrukowany wykres poziomu błędów - i wykresy te różnią się
znacznie między sobą - jak widać super nagywarka nie jest lekarstwem na
wszystko. Myślę, że nie robi tego dla "własnego widzimisię" i nie chce
sobie psuć renomy sprzedawaniem jakichś odpadów sypiących się po pół roku.
Jeśli ktoś dba, aby jego dane nie znikły zbyt szybko albo żeby czytały sie
w każdym sprzęcie kupuje to, co nagrywa się z małym poziomem błędów - i nie
są to tylko właściciele Liteonów bo stałych klientów ma bardzo dużo.