Re: kupiłem sobie 256 pamięci [problem laika]

Autor: Jacek S. <orm_at_znvyn.cy>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 22:36:15 MET DST

Ard wrote:
> Gdzieś w okolicy 05.04.2005, około 22:02:35 godziny, osoba znana nam

> Bzdury pleciesz! Może mieć jakie chce, też tak mam. Będą pracować na
> wartościach wolniejszych.

No nie koniecznie, lub nie do końca bzdury, Ard... Z częstotliwością to może
i tak, ale z tym, że może mieć jakie chce do nie zawsze... Różnie to bywa...
To, że ty tak masz, to wcale nie znaczy, że wszyscy tak muszą mieć;).
Mój siostrzeniec miał dokładnie taką samą sytuację, jak autor wątku. I co? I
po prostu, okazało się, że dwie pamiątki różnych producentów gryzły się tak
pięknie, i tyle... Same, czy inaczej mówiąc, oddzielnie chodziLy cacy - po
256MB każda, a razem... nadal było 256MB :). Bez problemu wymienili mu w
sklepie na inną ( i to też nie tego samego producenta, co ta pierwsza,
pierwotnie zakupiona razem z kompem ) - i wszystko chodzi ładnie.
Oczywiście - może też być po prostu uwalona ta nowa pamięć, bo autor wątku
nie pisze, czy sprawdzał je oddzielnie...

--
Jacek S.