Re: kupiłem sobie 256 pamięci [problem laika]

Autor: Ard <ard1_at_nospam.tlen.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 22:10:52 MET DST

Gdzieś w okolicy 05.04.2005, około 22:02:35 godziny, osoba znana nam jako
tk napisała:

> Musisz kolego zorientowac sie jakie masz pamieci.. wogole o tym nie
> napisales... np jesli mowilmy o DDR-ach to musisz miec tego samego rodzaju
> chodzi o czestotliwosc.. spytaj w sklepie jakie kupiles 333Mhz czy inne...

Bzdury pleciesz! Może mieć jakie chce, też tak mam. Będą pracować na
wartościach wolniejszych.

Ale rzeczywiście mógł napisać jakie to pamięci. Może jakaś stara płyt i nie
obsługuje 512 MB. Może trzeba zaktualizować BIOS? Może to sa SDRAM-y
dwustronne a jego płyta widzi tylko jednostronne? A może kość jest po
prostu walnięta? Trzeba by wtedy odpalić kompa tylko na tej kości! Jeśli
ruszy to jest ok. Jeśli nie ruszy, kość do wymiany.

ArD

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!