Re: kupiłem sobie 256 pamięci [problem laika]

Autor: Ard <ard1_at_nospam.tlen.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 23:13:38 MET DST

Gdzieś w okolicy 05.04.2005, około 22:36:15 godziny, osoba znana nam jako
Jacek S. napisała:

> No nie koniecznie, lub nie do końca bzdury, Ard... Z częstotliwością to może
> i tak, ale z tym, że może mieć jakie chce do nie zawsze...

Pisałes tylko o częstotliwości. Dlatego tak odpowiedziałem.

> po prostu, okazało się, że dwie pamiątki różnych producentów gryzły się tak

Tu się zgodzę. Miałem podobne przejścia z grafiką. Trzecia karta dopiero
poszła. Tamte dwie były sprawne w innych skrzynkach chodziły, a u mnie
nawet bios nie wstawał.

> Oczywiście - może też być po prostu uwalona ta nowa pamięć, bo autor wątku
> nie pisze, czy sprawdzał je oddzielnie...

BTW Składałem komp koledze. Pierwszy raz samodzielnie. No i oczywiście
klapa. Przychodzi kumpel, który od lata się bawi sprzętem. Jego pierwsze
słowa "Pamięci są dobre"/ Dwie godziny później, gdy już straciliśmy zapał,
sprawdziliśmy pamięci. Były uwalone. :) W tamtym kompie były liczone i
system je widział (podłączyłem swój dysk), w moim kompie nawet ich nie
liczył.

ArD

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!