Re: boxowy wentylator do penrium 4 - rpm?

Autor: Gwyn <ziwasuw_at_gazeta.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 22:45:17 MET DST

  czxy to moze wina pasty boxowej ?( ten smieszny plaster )
> podbno jest do d.... i wszyscy przechodza na arctic silver 5 . Czy to moze
> wina wiatraka.... jak juz wposmialem o tym 4 stopniowym działniu... z tym ze
> temp czy tam 38 czy tam 69 C to pogram pokazuje ciagle wartosc oscylujaco
> okolo 2884 rpm :/ uzywałem intelowkiego pogramu intel active monitor a
> pozniej , a teraz speedfana i tak samo pokazuja obroty :/ czy to wina
> wiatraka w takim razie ?

Posiadam także Prescota tylko ze 2,8 i proponuję:
1. zmienić paste na arctic silver
2. jesli to sa rzeczywiste obroty to przy boxowym wiatraku dziwnie małe
    przy takiej temp, w moim kompie to około 3100 - 3400
3. temp. w stresie dochodzi do 54-56
4. spróbuj zainstalować sobie Everesta