Re: częstotliwość odświerzania a ostrość

Autor: Aaron <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 20:46:30 MET DST

> [...]
> zwiększania szybkości odświeżania, a gorsze tracą. Od niektórych ludzi mozna
> usłyszeć że Y 454 ma extra parametry, ale tylko na papierze, więc zmiana
> karty graficznej na lepszą z pewnością odpowie na pytanie co jest grane.
> Choć "dobra karta" to pojęcie bardzo względne bo ja mam np. Asusa GF4Ti i w
> konkrencji :dobra karta" uplasowałbym ją gdzies pomiędzy s# Trio a Viperem
> 550 - mam na mysli jakość obrazu. testowałem inne GF4Ti i było podobnie. Mam
> za to w domu Vipera V770, który jest "wzorcową" kartą do takich testów ;-)

OK, to jakim parametrem karty graficznej kierowac sie w poszukiwaniach "dobrej
karty graficznej"?

> PS. Sam mam chętkę na tą 454, ale ostatnio popracowałem na 19" i
> stwierdziłem, że 1280x1024 to za dużo na taki ekran (więcej niż 1024x768 na
> 17) więc skłaniam się ku 19 LCD bo to cal więcej obrazu i jest ok.

Ja na 17" CRT pracowalem w 1152x864 (czest. odsw. 100Hz), wiec dla mnie
naturalna rozdzialka na tej 19" jest 1280x1024. Poki co ustawilem 85Hz i obraz
jest jak zyleta, ale mam czasami takie wrazenie, ze widze migotanie obrazu (ale
to moze byc autosugestia :))

--
Aaron