Re: problem z hdd

Autor: Paweł I <paweli[skasuj>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 20:44:15 MET DST

> Nie będę "wyważał otwartych drzwi" dlatego poszukaj w sieci info na
> temat pliko-systemów (filesystem), wpływie rozmiaru klastra na ilość
> przechowywanych danych (przy okazji na czas/prędkość dostępu do nich)
> no i nie zaszkodzi dodatkowo poczytać o jednostkach, w których wyraża
> się ilość danych.

ok widze ze chcesz sprawdzic moją wiedze z informatyki z zakresu szkoły
podstawowej. Wskaż prosze w mojej wypowiedzi słowa świadczace o mojej
niewiedzy z tego zakresu, oraz co ma to wspolnego z moim pytaniem, i chociaz
troszkę naprowadz mnie na meritum mojej sprawy bo nie mogę znaleść w tej
chwili starych zeszytów. Ja w szkole to sie uczyłem na DOS-ie, i nie było
takich problemów (jak w temacie), a teraz z tymi windowsami to co innego.
Wierz mi ze nie pomylily mi sie bity z bajtami .

Pozdrawiam
Paweł