Re: standardowy problem - kupno komputera

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 19:10:04 MET DST

Dnia Mon, 4 Apr 2005 21:42:23 +0200, netx napisał(a):

> Ale : o ile pamiętam walczyłeś z nTune - i jak - działa Tobie ?? Bo ja
> próbowałem z F3k i sobie darowałem.
Podobno na F3J działa. nTune sobie darowałem i znalazłem inne
oprogramowanie które daje to samo co nTune.

> Bo nie masz dysków Sata. Ja mam Seagate 250 GB i nie mogę odpalić SpeedFana
> bo mi się zawiesza komputer.
Miałem niedawno Samsunga 160 GB SATA i nie było problemów ze
zwiechami. Wszystko cacy.

> Z kolei zainstalowanie BIOSA F3k powoduje że nie sposób wrócić do
> poprzedniego BIOS'a ze standardowych programów. I być może (tego nie
> stwierdziłem na pewno) gubi MAC adres karty sieciowej. To tylko BIOSy BETA
> więc się "nie gniewam" na Gigabyte, ale że mi nie działa SPeedFan,
> Everest,HWMonitor i inne programy do monitorowania temperatury HDD to już
> problem.
Niestety biosy w wersjii beta mają to do siebie że często działają
niestabilnie. Taki już ich urok. Oficjalna wersja F3 powinna już
chodzić tip-top.

> Inne problemy dotyczące K8NF-9 to np. nie pracują w dualu kości TwinMos -
> miałem ten problem ja i jeszcze przynajmniej jedna osoba o której wiem.
A to są dualowe kostki? Mimo że twinmos ma też dualowe kostki, to
wcale ich nie selekcjonuje i wsadza do opakowań tak jak lecą.

> Stabilna praca po odinstalowaniu driverów IDE to dla mnie trochę za mało.
> Zwłaszcza że przy okazji aktualizacji BIOSu straciłem oryginalny MAC adres.
Często podczas zmiany biosu zmianie ulega adres MAC karty sieciowej i
nic na to nie poradzisz. Co do dysków SATA, to na samsungu 160 GB nie
miałem problemów, chociaż ten dysk robił jako magazyn danych a nie
dysk systemowy.

> Pozdr.
> MB
pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 3000+] [2x256 MB Hynix] [Gigabyte K8NF-9] [Pentagram QVC-100 Cu]
[GeForce 6600] [Chieftec 360-202 DF] [Nec 3520] [HDD Samsung 80 GB]