Re: standardowy problem - kupno komputera

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 21:42:23 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <spameromnie@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1pw5y4mle7txw.1nl2dflpka3rx.dlg@40tude.net...

> No cóż, ja też mam K8nf-9 i na standardowych sterach z płyty nie mam

Ale : o ile pamiętam walczyłeś z nTune - i jak - działa Tobie ?? Bo ja
próbowałem z F3k i sobie darowałem.

> żadnych problemów ze stabilną pracą na standardowych ustawieniach.

Bo nie masz dysków Sata. Ja mam Seagate 250 GB i nie mogę odpalić SpeedFana
bo mi się zawiesza komputer. Pomaga odinstalowanie driverów "IDE" gigabyte.
Alternatywnie mogę zainstalować drivery nvidia, wtedy mieli mi dyskiem i
czasem się zawiesza. Próbowałem z Biosem F3k. I nie jest to tylko mój
problem bo na http://forum.tweak.pl zgłosili się do "mojego" watku też inni
użytkownicy dysków SATA: np. WD i innych.
Z kolei zainstalowanie BIOSA F3k powoduje że nie sposób wrócić do
poprzedniego BIOS'a ze standardowych programów. I być może (tego nie
stwierdziłem na pewno) gubi MAC adres karty sieciowej. To tylko BIOSy BETA
więc się "nie gniewam" na Gigabyte, ale że mi nie działa SPeedFan,
Everest,HWMonitor i inne programy do monitorowania temperatury HDD to już
problem.

Inne problemy dotyczące K8NF-9 to np. nie pracują w dualu kości TwinMos -
miałem ten problem ja i jeszcze przynajmniej jedna osoba o której wiem.

Stabilna praca po odinstalowaniu driverów IDE to dla mnie trochę za mało.
Zwłaszcza że przy okazji aktualizacji BIOSu straciłem oryginalny MAC adres.

problemy mojej pyty K8NF-9:
http://www.rhcf.com/sis-bin/ultimatebb.cgi/forum/41.html?
inne płyty Gigabyte: alt.comp.periphs.mainboard.gigabyte

Pozdr.
MB