Re: padnięty dysk IBM - trochę długie

Autor: Tomasz Kalinowski <fuck_at_spam.com>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 18:43:47 MET DST
Message-ID: <d2uf87$5hs$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

zima napisał(a):
> Witam.
>
> Może kogoś zainteresuje ta historia.
>
> Padł mi dysk IBM (80 GB) kupiony w 2002 roku na gwarancji. Niestety
> okazało się, że firmy, gdzie go kupiłem, już nie ma (tzn. firma jest,
> ale zamiast "Artland II" nazywa się "Artland" i klientów poprzedniej
> firmy odsyłają z tekstem "przecież to nie u nas pan kupił", a sprzedają
> tam i tak te same osoby, co w poprzedniej firmie).
> Zatem sprawdziłem gwarancję na stronach Hitachi Global Storage
> Technologies, bo oni od IBM'a przejęli zobowiązania gwarancyjne. Wg
> formularza na www mój dysk stracił gwarancję w 2004 roku, pomimo że w
> warunkach gwarancji, które prezentują na stronie, dysk posiada 3 letnią
> gwarancję.
> Nie poddałem się i spróbowałem zgłosić reklamację przez www (przecież
> Polska jest w UE). Następna przeszkoda: na liście nie ma Polski. Poprzez
> formularz zgłosiłem swój problem (dysk powinien mieć gwarancję, brak
> możliwości zgłoszenia reklamacji przez www).
> W odpowiedzi dostałem prośbę o przesłanie zeskanowanych etykiet dysku i
> dowodu zakupu (wysłałem skan polskiej faktury).
> Po kilku dniach dostałem numer RMA (potrzebny do reklamacji) oraz adres,
> pod który miałem wysłać dysk.
> W efekcie po 2 tygodniach przysłali nowy dysk Hitachi o identycznej
> pojemności (80GB) :-)
>

Idź do sklepu i pokaż ćwikłom jak powinno się traktować klienta (nawet
byłego) :o)

-- 
pozdrawiam
Tomasz Kalinowski
mailto: *tkalinowski<at>tenbit<dot>pl*
Received on Tue Apr 5 18:45:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 05 Apr 2005 - 18:51:03 MET DST