Re: padnięty dysk IBM - trochę długie

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 22:15:19 MET DST
Message-ID: <pan.2005.04.05.20.15.17.885260@gmail.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia Tue, 05 Apr 2005 18:43:47 +0200, Tomasz Kalinowski napisał(a):

> Idź do sklepu i pokaż ćwikłom jak powinno się traktować klienta
> (nawet byłego) :o)
Nie ma sensu
Nie zrozumieja. Wystarczy jak wszystkim znajomym opowie te historie
zaczynajac od tresciwej informacji: "nie kupuj tam"
Do tego kopia tej historii na regionalna grupe dyskusyjna zapewne wtedy
pojawi sie jeszcze kilka osob z podobna i jak ktos bedzie potem szukal
opinii w googlach to bedzie mial wszystko jak na tacy
Tym sposobem dowiedzialem sie ze powinienem omijac Net service szerokim
lukiem.
Nie ludze sie ze sklep padnie natychmiast ale przynajmniej beda mnieli
nieco uszczuplony budzet :-)
Pozdrawiam

-- 
Jakub (JFK) Kasica 
kontakt ze mna:
www.jfk.okg.gdynia.pl/poczta
lub(wolniej)na adres z From 
Received on Tue Apr 5 22:20:19 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 05 Apr 2005 - 22:51:03 MET DST