Zestaw bezprzewodowy

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 01:31:53 MET DST

Witam

Szukam i nie mogę znaleźć zestawu o takich parametrach:
+ klawiatura - cała czarna, na usb, z nisko wyprofilowanymi klawiszami
(skok jak w notebooku), bezprzewodowa i z normalnym układem klawiszy
(czyli insert,delete, pgup i trzy klawisze niżej na swoim miejscu),
podkładka pod nadgarstki, najlepiej nieodpinana.
+ myszka optyczna - bezprzewodowa, optyczna, czarna

Niestety nie mogę znaleźć czegoś o takich parametrach, ktokolwiek widział
może coś takiego? Przeglądałem klawiatury i a4 nie ma z niskimi
klawiszami, za to poza tym są super, tu znalazłem za to klawiaturki choćby
tracera, jednak te znów okazały się z innymi defektami. Czy ktoś ma na to
jakąś radę może? Chcę kupić klawiaturę i myszkę (koniecznie zestaw) który
by mi odpowiadał i posłużył na dłużej..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564