Kolejny problem z mikrofonem...

Autor: qcheese <qcheese_at_o2.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 01:36:13 MET DST

Witam.
Mam nienajnowszą płytę główną VIA ze zintegrowaną kartą muzyczną.
Zainstalowałem sobie Skype'a i powstał problem. Czy ktoś mógłby mi
wytłumaczyć, dlaczego mikrofon wyłącza się w momencie, kiedy mój rozmówca
odbiera połączenie? Działa to oczywiście tak samo w drugą stronę, tzn.
kiedy ja "podnoszę słuchawkę". Żeby nie było niejasności: windowsowe
nagrywanie działa, słyszę się w słuchawkach, jednak w momencie nawiązania
połączenia z rozmówcą widzę na mikserze "gasnący" suwak mikrofonu. I nie
da się go włączyć dopóki "rozmowa" nie zostanie przerwana. Co Wy na to?
Dzięki z góry za podpowiedzi i rady.
Pozdrawiam.