Re: LG GSA 4163B spis nagrywalnych DVD - +R

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 00:40:35 MET DST

Użytkownik "MaK" <mkielisiak@op.pl> napisał w wiadomości
news:d2sehl$cmm$1@news.onet.pl...

Fuks? Coś z
> systemem? Nagrywam w Nero 6.3. .

A może dysk mało wydajny już? Jaki system?
Miałem tak kiedyś na nagrywarce CD-RW LG 40x i dysku Fujitsu 10GB. Psuł
wszystkie CD Audio. Na kompie chodziły w miarę ale nie można ich było
odtworzyć na żadnym odtwarzaczu Audio oprócz jednego Sony. Myślałem, że
nagrywarka padła ale jednak winny był dysk bo nagrywarka chodzi do dziś. A
na dysku to się nawet systemu nie da zainstalować. :)
BTW próbowałeś z mniejszą prędkością? Ew. zainstalować nowszą wersję Nero?
Kumpel ma Liteona, który współpracuje z jedną wersją Nero bo inaczej mu DVD
nie odtwarza - czemu ci ludzie kupują jeszcze ten shit?

---
pozdrawiam
Marcin