Re: Kopiowanie dużych plików na dyskach SATA

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 00:06:53 MET DST

Użytkownik "aquarius" <dominiakmarek@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d2scgb$bo$1@news.dialog.net.pl...

niewiem. Dziwna sprawa, bo
> wszystko ogolnie smiga tylko to kopiowanie. Puscilem jakis skan na dyski
> i niby poprawilo sie ale kiepsko. Kopiuje i po chwili ma zastuj i znow
idzie
> ale jest moment ze stanie na maxa i juz nie chce. Ehh ...

Wyłączaj Nortona na czas kopiowania. Niewiele to daje ale jednak. Pamiętam
jak się znim omęczyłem jak zapomniałem wyłączyć przed poważniejszym
kopiowaniem. Potrafił na tyle zamulić kompa, że nie dawało się nawet Nortona
później wyłączyć :[ Nie korzystam już z tego programu bo jest kiepski a
strasznie zamula system.

---
pozdrawiam
Marcin