Re: Kopiowanie dużych plików na dyskach SATA

Autor: aquarius <dominiakmarek_at_o2.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 23:44:48 MET DST

Użytkownik "Ard" <ard1@nospam.tlen.pl> napisał w wiadomości
news:okbkhv0wtusv.dlg@ard.go.pl...
> Gdzieś w okolicy 04.04.2005, około 21:13:55 godziny, osoba znana nam jako

> To jest przyczyna. Teraz tylko musisz zdefragmentować oba dyski. Będziesz
> miał kilka dni odpoczynku od komputera. :D

hm czy ja wiem - od hm jakos grudnia uzywam tych dwoch "magazynierow" i nie
bylo dotad problemu dlatego chyba raczej nie a zdefragmentowac hmm :)
nawet mi sie nie chce ;) ale nie sadze ze to moze byc problem. Poprzednie
odpowiedzi sugerowaly na Nortona hm dokladnie tego mam ale rowniez dotad go
uzywalem i zawsze bylo ok. Prawde mowiac juz sam niewiem. Dziwna sprawa, bo
wszystko ogolnie smiga tylko to kopiowanie. Puscilem jakis skan na dyski
i niby poprawilo sie ale kiepsko. Kopiuje i po chwili ma zastuj i znow idzie
ale jest moment ze stanie na maxa i juz nie chce. Ehh ...

P.S. Z gory dzieki za pomoc. Bede sie meczyl dalej chociaz niewiem co mam
robic .

pozdr.

aquarius