Re: LCD 19" ?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 12:18:48 MET DST

> Polecam jakiś monitorek na matrycy IPS/S-IPS. A czekać? Choćbyś nie wiem
> ile czekał to i tak po miesiącu wyjdzie zawsze coś nowego a ceny spadną i
> będziesz żałował. Jak nie zależy Ci na cyfrowym wejściu to polecam LG
> 1930S
> na SIPS w cenie poniżej 1600, warunki gwarancji b. dobre - oprócz
> standardowych 3 lat masz dodatkowo pierwszy miesiąc na wymianę monitora w
> przypadku uszkodzenia 1 pixela i subpixela

No kurcze tak się zastanawiam czemu LG tak robi?
Skoro wymieniaja monitory od ręki z 1 pikselem i do tego ceny są niskie to
co oni z tymi monitorami robią? Wysoka cena LCD podyktowana jest przecież
tym, że większość matryc idzie do kosza?! Naprawiają je czy co? A może
opychają do firm, gdzie jeden piksel nie ma znaczenia? Albo dokładają do
interesu aby przebić konkurencję a za chwilę zbankrutować? Ja tam wolałbym
NECa chyba...

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]