Re: LCD 19" ?

Autor: Wojweg <_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 10:59:55 MET DST

Sun, 3 Apr 2005 10:14:36 +0000 (UTC), na pl.comp.pecet, Jarod napisał(a):

> Czesc
> Mam pytanie odnosnie monitorow LCD, bo nigdy takowych nie uzywalem...
> Chcialbym zamienic moj 17" CRT na 19"LCD. Ostatnio zauwazylem, ze LCD dosc
> mocno tanieje, chcialbym zapytac bardziej zorientowanych w rynku ode mnie
> przez ile jeszcze to potrwa... Tzn. zeby dzisiaj nie kupowac tego co kosztuje
> 1700 , a pod koniec maja kupie to za 1300. Oczywiscie wiem, ze nigdy nie
> przestana taniec... ale ostatnio byly takie dosc gwaltowne wydaje mi sie
> spadki. Monitor chcialbym kupic w ciagu najblizszych 1 - 3 miesiecy. Nie
> [...]

Polecam jakiś monitorek na matrycy IPS/S-IPS. A czekać? Choćbyś nie wiem
ile czekał to i tak po miesiącu wyjdzie zawsze coś nowego a ceny spadną i
będziesz żałował. Jak nie zależy Ci na cyfrowym wejściu to polecam LG 1930S
na SIPS w cenie poniżej 1600, warunki gwarancji b. dobre - oprócz
standardowych 3 lat masz dodatkowo pierwszy miesiąc na wymianę monitora w
przypadku uszkodzenia 1 pixela i subpixela