Re: LCD 19" ?

Autor: Jacek <nospam_at_nospam.pl.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 22:40:04 MET DST

Mariusz mkwytnijto@popnet.pl napisał(a):

> No kurcze tak się zastanawiam czemu LG tak robi?

Moze postawili na ilość i sprzedadzą dzięki temu dużo więcej, więc zarobek
się wyrówna, a reklama pozostanie. W moich oczach LG dzięki temu
postępowaniu gwarancyjnemu dużo zyskało i myślę, że nie jestem w tym
odosobniony.

> Skoro wymieniaja monitory od ręki z 1 pikselem i do tego ceny są niskie
> to co oni z tymi monitorami robią? Wysoka cena LCD podyktowana jest
> przecież tym, że większość matryc idzie do kosza?! Naprawiają je czy
> co? A może opychają do firm, gdzie jeden piksel nie ma znaczenia? Albo
> dokładają do interesu aby przebić konkurencję a za chwilę zbankrutować?
> Ja tam wolałbym NECa chyba...

Poprzez kilka lat pracy w kręgach informatycznych nauczyłem się między
innymi tego, że nie tyle zwracam uwagi na producenta co na dany model.

--
Pozdrawiam
Jacek