LCD 19" ?

Autor: Jarod <blueice_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 12:14:36 MET DST

Czesc
Mam pytanie odnosnie monitorow LCD, bo nigdy takowych nie uzywalem...
Chcialbym zamienic moj 17" CRT na 19"LCD. Ostatnio zauwazylem, ze LCD dosc
mocno tanieje, chcialbym zapytac bardziej zorientowanych w rynku ode mnie
przez ile jeszcze to potrwa... Tzn. zeby dzisiaj nie kupowac tego co kosztuje
1700 , a pod koniec maja kupie to za 1300. Oczywiscie wiem, ze nigdy nie
przestana taniec... ale ostatnio byly takie dosc gwaltowne wydaje mi sie
spadki. Monitor chcialbym kupic w ciagu najblizszych 1 - 3 miesiecy. Nie
jestem grafikiem wiec, nie mam jakichs wygorowanych wymagan, ale spedzam przy
tym sporo czasu wiec, zalezy mi na tym, zeby sprzet byl dobrej jakosci
zarowno pod katem obrazu jak i jasnosci. Trwalosc tez jest dla mnie istotna (
zwlaszcza jesli chodzi o spadajaca z wiekiem jasnosc ). Zastanawialem sie nad
zakupem monitora ktory ma 300cd/m i konktrast okolo 500:1 ( albo wiecej ).
Polecie mi jakis sprzet. Zastanawialem sie nad firmami Samsung, Belinea,
Iiyama.
Jarod