Re: Problem Nagrywarka DVD + nForce2Ultra

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 20:02:38 MET DST

Użytkownik "Andrzej Makarewicz" <glizdus@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d2ov73$9ag$1@nemesis.news.tpi.pl...

> O wynikach dociekań niezwłocznie zawiadomię zainteresowanych.

Czekamy

> firmy LiteOn. Skoro jeden z największych w USA wytwórców

To marketing w celu obiżenia kosztów produkcji i nic więcej. Obecnie tylko
kilku producentów posiada własne napędy. Reszta to klony ze zmienionym
panelem i biosem. Ku Twojej przestrodze - przestań wierzyć w te mity, że jak
HP to OK. Póki Toshiba sama robiła nagrywarki wszystko było OK. Teraz robi
dla niej Samsung. Były już zwroty sprzętu przez niezadowolonych klientów.
Liteon robi jeszcze dla Sony i chyba Gigabyte. Z tymi ostatnimi nie miałem
styczności z racji tego, że nikt tego nie chce kupować od kiedy dla Sony
robi Liteon. Ja osobiście polecam tylko Neca, Asusa i Pioneera z naciskiem
na Neca, który jest najtańszy z trójki i dość dobrze przetestowany na kilku
PC.

> 56/24/56. Oczywiście LiteOn. Codziennie przez kilka godzin siedzi i
nagrywa
> płyty. Ile ich tysięcy już nagrał - nikt nie wie, ale sprzętu nie

Też kiedyś miałem Liteon CD-RW. Wszystko OK tylko tacka głośno się wysuwała.
Nagrywała spoko. Ale niestety w sprawie DVD-RW Liteon się popsuł. Nawet
napęd DVD-ROM, który jeszcze pozostał pozostawia wiele do życzenia pod
względem ilości nieodczytanych płyt.

> ja też jestem fanem LiteOna.

Pamiętaj, że fanatyzm gubi :) Jeśli chodzi o sprzęt trzeba podejść z pewnym
ograniczeniem zaufania. Szczególnie jeśli chodzi o zestaw dla kogoś.

---
pozdrawiam
Marcin