Re: Papież niezyje

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 20:02:25 MET DST

Użytkownik "Robert" <buniu666@wp.pl> napisał w wiadomości
news:007301c510ff$18d6ea90$1400a8c0@buniuxp...
> Dla mnie prawdziwymi bohaterami sa Ci którzy, życie poświęcili żyjąc zgodnie z
> zasadami a teraz są pochowni w bezimienych mogiłach, lub żyją jako bezdomi.
> Prosto jest mówić o przykazanich miłości jeżeli życie oszczędza codzienych
> problemów egzystencjalnych, wszystko ma sie zapewnione, wkoło pełno
> wielbicieli, nie trzeba dokonywać wyborów czy będe zył uczciwie a moje dzieci
> nie bedą miały na szkołe bedą robiły za nic u psełdo bisnesmenów
Jan Paweł II to wielki jednak człowiek, Jako Papież zrobił dla wiary jako takiej
więcej niz pewnie połowa głów koscioła razem wziętych, co ma do tego odwaga? kto
mówi że to bohater? Poza tym sam wiele widział i przeszedł zanim został głową
kościoła. Jestem dumny że jestem Polakiem ze zwględu na Niego. Zmienił oblicze
Watykanu, do 1978 roku zamkniętej enklawy.[*]