Odp: Problem Nagrywarka DVD + nForce2Ultra

Autor: Andrzej Makarewicz <glizdus_at_interia.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 16:34:34 MET DST

Witam!.
Sprawa wyjaśni się już wieczorem. Na całe nieszczęście jestem chory
(zapalenie płuc) i nie mogę na razie wyjść z domu, ale udało mi się
telefonicznie "zwabić" kolegę z nagrywarką LiteOn SOHW 1653 (trochę starszy
model niż 1673, różnica jest chyba o 2 miesiące). Wymontuje On ją ze swojego
komputera, podłączymy u mnie i wtedy się wszystko okaże. W razie
konieczności "podstawię" jeszcze swoją własną nagrywarkę, tyle że jest to
zwykły CD-R/W a nie DVD.
O wynikach dociekań niezwłocznie zawiadomię zainteresowanych.

 I jeszcze do grupowicza o pseudonimie Maniu (post z godz. 15.45).
Ten sprzęt który składam (i sprawia mi te kłopoty) przeznaczony jest dla
mojego serdecznego przyjaciela. Chciałem dobrze, a nawet najlepiej, i
dlatego właśnie wybrałem LiteOna. Sam mam od prawie trzech lat nagrywarkę
LiteOn 48/12/48. Mało tego, mam jeszcze CD-ROM'a tej firmy i uważam je za
bardzo dobre wyroby. Szybkie, ciche, bezawaryjne... Mój prywatny komputer,
którym piszę właśnie ten list, to oryginalny Hewlett-Packard Vectra Series 8
(Pentium III 800 EB) z czerwca 2001r. Fabrycznie był w nim CD 52x właśnie
firmy LiteOn. Skoro jeden z największych w USA wytwórców markowych
komputerów używa podzespołów tej właśnie firmy, to chyba wie co robi.
A teraz z innej "beczki"... Mam kolegę, właściciela 50-ciu muzycznych szaf
grających na płyty CD. Za moją namową kupił ponad rok temu nagrywarkę CD-R/W
56/24/56. Oczywiście LiteOn. Codziennie przez kilka godzin siedzi i nagrywa
płyty. Ile ich tysięcy już nagrał - nikt nie wie, ale sprzętu nie udało mu
się zamęczyć. Pomimo że lasery w szafach grających są bardzo kiepskie i
wymagają idealnie nagranych płyt - wszystko jeszcze działa. Krótko mówiąc...
ja też jestem fanem LiteOna.
Problem który mnie teraz spotkał jest chyba raczej przypadkowym zbiegiem
okoliczności: akurat taki a nie inny zestaw sprzętu z takim a nie innym
systemem operacyjnym.
A.M.