Re: czy ten zasilacz podola...

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 16:37:43 MET DST

Dnia 2005-04-03 "[demon]" napisal:

> To nie jest już paranoja? :)
> U mnie chodzi tylko Freezer na procku i 2 wentyle w budzie a procka
> ktory sie bardziej grzeje niz duron :)

a co robia te wentyle w budzie? bo u mnie dwa z przodu dmuchaja na
dyski i powiem Ci ze moze jeszcze nie ma szronu ale sprawuja sie dobrze
:) a dyski mam z tych co sie grzeja (stary IBM i Caviar) poza tym przez
taki zestawik obnizylem temp procka o ok 9-10st a pasta tylko silikonowa

--
pozdrawiam
  Andre