Re: Wiecej ramu

Autor: zly <bozupabylazaslona_at_poczta.fm>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 15:24:46 MET DST

Paweł Chrobak napisał(a):
> Po prostu dołożyć, ewentualnie jeszcze wyłączyć pamięć virtualną w windzie

No wlasnie o cos takiego mi chodzi. Wydaje mi sie, ze system moze
inaczej zagospodarowac pamiec, jesli przy instalacji jest jej wiecej (np
przez zmniejszenie swap'a)
Tutaj jeszcze dochodzi dual, z ktorym nie mialem do tej pory doczynienia
wiec pytam.
I nie ma co rotfl'owac [demonie], nie zawsze mozna wlozyc szybsze czesci
  nie reinstalujac systemu

pzdr
Marcin