Re: Wiecej ramu

Autor: [demon] <piotr.cuch_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 15:29:01 MET DST

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d2or3g$f24$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No wlasnie o cos takiego mi chodzi. Wydaje mi sie, ze system moze inaczej
> zagospodarowac pamiec, jesli przy instalacji jest jej wiecej (np przez
> zmniejszenie swap'a)
> Tutaj jeszcze dochodzi dual, z ktorym nie mialem do tej pory doczynienia
> wiec pytam.
> I nie ma co rotfl'owac [demonie], nie zawsze mozna wlozyc szybsze czesci
> nie reinstalujac systemu

A co ma piernik do wiatraka? Przeciez pamieć alokowana jest dynamicznie
podczas wczytywania systemu i nic ci sie tutaj w tej kwestii nie zmieni. A
swap'a to sobie możesz w każdej chwili sam zmniejszyć.
Co do duala to poza predkoscia odczytu do/z pamieci w zaden inny sposob nie
wplywa on na system. A co do reinstalacji systemu po wlozeniu innych czesci
to jakos mi sie to nie przytrafilo do tej pory - chyba ze zmieniasz plyte
glówną.

--
[demon] | P4 3,2@3,7Ghz . GigaByte 8IPE-1000ProG . AC Freezer 4
2Gb DDR Kingston 400Mhz . 2xWD 200Gb . Sapphire Radeon 9800Pro